שנת 2020 הגיעה, ובאמתחתה מיליוני זוגות עיניים נוצצות המייחלות לשינוי בתחומים רבים. כל החלטה, קטנה כגדולה, משנה את מסלולנו ומפנה את תשומת לבנו לעניינים אחרים. אנו מאחלים לכם שתשכילו למקם את תשומת לבכם במקומות הנכונים, אלו שמקדמים אתכם אל עבר המטרות שאתם מבקשים, ואל עבר האדם שעליכם להיות כדי להשיגן.
אילו חידושים מלהיבים הצלחנו להשיג בשנה החולפת?
צבעים בכל גווני הקשת!
שיפרנו את חווית המשתמש במערכת באמצעות צבעים מרעננים לסטטוסים השונים – מעתה, תוכלו להגדיר צבע ייחודי עבור כל סטטוס טיפול בליד. המשתמשים שלכם ואתם תיהנו מחוויה אסתטית נעימה ויעילה יותר. איך מגדירים ומשנים צבע לכל סטטוס? קראו במדריך >
.
אוטומציות חדשות שייצרו מהפך בתקשורת השוטפת שלכם עם הלידים
אוטומציות נהדרות אשר תחסוכנה לכם זמן עבודה רב. מעתה ניתן, עם כל שינוי סטטוס, לשגר לליד/ללקוח, באופן אוטומטי, תבנית SMS אשר מותאמת לסטטוס זה או לסיטואציה הספציפית הזו. דוגמה: ניתן להגדיר כי לאחר שאיש מכירות משנה סטטוס ל"נקבעה פגישה", ייצא סמס אוטומטי לליד עם כל פרטי הפגישה! איך מגדירים? קראו במדריך >
.
.
שיפרנו את נוחות השימוש ואת התצוגה
- הוספנו אפשרות צפייה ב-200 שורות בטבלת הלידים ובמסכי המערכת השונים. איך מגדירים? קראו במדריך המעודכן של טבלת הלידים >
- הוספנו אפשרות לבחירת קמפיין בעת יצירת ליד ידני חדש (שימו לב: יש להפעיל אפשרות זו בתפריט ההגדרות > קמפיינים > "הצג רשימת קמפיינים בהוספת ליד ידני").
- קביעת ברירת מחדל למס' הלידים שיוצגו למשתמש: קראו כאן כיצד מגדירים >
- הצגת לשונית השיחות בליד לאנשי מכירות: קראו כיצד מגדירים זאת במדריך "איש מכירות", תחת הגדרות והרשאות ברמת משתמש >
.
שדרגנו את מנגנון המשימות!
מעתה ניתן ליצור FOLLOW UPS ומשימות לטיפול בלידים בקלות וביעילות רבה יותר. תוכלו לשייך משימה אחת למס' משתמשים מטפלים ועוד. מהן האפשרויות, וכיצד מגדירים? קראו במדריך >
.
.
הוספנו ניתוב אוטומטי של הלידים לאחר שינוי סטטוס או משוב לקוחות
מעתה ניתן להעביר, באופן אוטומטי, ליד ממחלקה א' למחלקה ב' בחברה, בעת שינוי סטטוס או משוב לקוח. איך מגדירים? קראו כאן >
.
.
ותוספות רבות נוספות:
- שדרגנו את מנגנון המכסות והוספנו בו את היכולת לשלב בין מכסה יומית למכסה חודשית. איך משלבים? קראו במדריך המעודכן >
- פיתחנו מנגנון חסימת לידים פר לקוח: מניעת ניתוב אוטומטי של ליד שזוהה כקיים במאגר הלקוח הספציפי. כיצד מגדירים? קראו כאן >
- שדרוג מנגנון הגבלת שעות למתן משובי לקוחות: קראו עוד בדף משוב לקוח על הליד >
- הרחבנו את יכולותיו של מנהל החשבון: באפשרותם של מנהלי חשבון ליצור מנהלי חשבון נוספים בחשבונם במערכת, או להפוך משתמש קיים (שאינו מנהל חשבון) למנהל חשבון.
- שדרוג מודול ההתממשקות ל :Facebook Lead Ads –מעתה ההתממשקות לפייסבוק יציבה יותר – הוספנו טיפול במצב בו סיסמת פייסבוק עודכנה.
- הוספנו שדרוג משמעותי במנגנון כללי השידור: שידור לידים מקמפיינים נבחרים בלבד.
- ביצענו תיקוני באגים שונים ושגיאות תצוגה.
- שיפרנו את היציבות ואת הביצועים של מודולים רבים במערכת.
- הוספנו שכבות הקשחה נוספות במערך אבטחת המידע: פיתחנו מנגנון אימות דו שלבי (Two Factor Authentication); הוספנו הגנות נגד תקיפות של בוטים; שודרגו מנגנוני הבקרה על פעילות המשתמשים במערכת, גם כחלק מדרישות תקנות הגנת הפרטיות בישראל; ביצענו הקשחות אבטחה נוספות במנגנוני המערכת.
- שיפורים ותיקונים רבים נוספים בוצעו במהלך השנה, והם מפורטים בניוזלטרים השונים ששלחנו במהלך 2019.