הוספת שדה "שם ערוץ" בשליחת הודעות סמס (SMS) למשתמשים
30 נובמבר, 2017
עדכונים ושדרוגי מערכת – Lead Manager דצמבר 2017
7 דצמבר, 2017

עדכון משוב לקוחות ב-API OData ממערכות חיצוניות

עדכון משוב לקוחות ב-API OData ממערכות חיצוניות (דף 3 מתוך 4)

 חלק ב' – יצירת כלל שידור ללקוח

עליכם ליצור כלל שידור ללקוח הכולל את השדה "זיהוי ניתוב":

  1. היכנסו למסך המשתמשים.
  2. בחרו את הלקוח.
  3. עברו ללשונית "שידור לידים".
  4. לחצו על על  פלוס גדול  על מנת להוסיף כלל חדש.שידור ללקוח 1
  5. מלאו את פרטי הכלל בהתאם להוראות השליחה אשר קיבלתם מהלקוח עבור המערכת החיצונית.
  6. התאימו בין שמות השדות ממערכת ליד מנג'ר לשמות השדות במערכת החיצונית.
  7. וודאו שליחה של הפרמטר "זיהוי ניתוב", פרמטר זה נדרש לזיהוי עבור שליחת משוב הלקוחות.
  8. לחצו על "שמור".

כלל שידור ללקוח זיהוי ניתוב-2

 

למעבר להסבר על שליחת הנחיות ללקוח עברו לעמוד הבא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *