כמו שאתם בטח יודעים, במערכת Lead Manager יש מנגנון בקרת איכות אשר יודע לבצע ולידציה בסיסית למספר הטלפון של הלידים הנכנסים. במידה וליד לא עובר ולידציה המערכת מבצעת מספר פעולות:
- מסמנת את הליד בסמל מיוחד כדי להתריע שליד זה לא עבר ולידציה
- משנה את הסטטוס של הליד הזה לסטטוס לא תקין
- במידה ובערוץ דרכו נכנס הליד מוגדרת סיבת פסילה אוטומטית עבור לידים שגויים, המערכת מעדכנת בפרטי הליד את סיבת הפסילה הרלוונטית.
- לא מעבירה את הליד הזה ללקוח(ות)
לאחר בחינת הליד ניתן להבין מדוע הליד לא עבר ולידציה, בעקבות כך לתקן את הפרטים ולהעביר אותו ללקוח כליד רגיל לכל דבר.
אז איך עושים את זה?
פעולת התיקון מורכבת משני השלבים הבאים:
שלב 1: תיקון פרטי הליד
על מנת לתקן את פרטי הליד, מנהל החשבון פשוט צריך לעשות לו עריכה רגילה ו:
- לתקן את הפרטים השגויים שבגללם ליד לא עבר ולידאצייה
- לאפס את הסטטוס של הליד מ-לא תקין ל-חדש.
- במידה והליד קיבל סיבת פסילה לבטל אותה (לבחור פריט "ריק" ברשימת סיבות פסילה)
- לבצע שמירה
בסיום התהליך הנ"ל הליד ייחשב ע"י המערכת כליד רגיל לכל דבר. הליד עדיין ישאר עם סימן עליו, אך זה בא רק לסמן שמדובר על הליד המתוקן. זה לא ישפיע בשום צורה על היחס שליד הזה יקבל מבחינת כל התהליכים במערכת. בנוסף הסימון הזה מוצג אך ורק למנהלי חשבון. במידה ומעבירים את הליד הזה ללקוחות הם לא יראו את הסימון הזה ויקבלו את הליד בדיוק כמו שהם מקבלים את כל הלידים האחרים.
שלב 2: העברה של הליד המתוקן ללקוח(ות)
כדי להעביר את הליד ללקוח(ות) צריכים ליצור ניתוב(ים). בשביל זה צריך לעבור ללשונית ניתובים של אותו ליד ו:
- במידה ובחשבון שלכם ניתוב של הלידים ללקוחות מתבצע לפי קשר שנקבע בין קמפיין ללקוח (שיטת עבודה של ניהול קמפיינים פר לקוח ספציפי) צריך פשוט ליצור ניתוב ידני בעמצאות כפתור ולהעביר את הליד הזה ללקוח הרצוי.
- במידה ובחשבון שלכם העברת לידים ללקוחות מתבצעת באמצעות כללי ניתוב צריך ללחוץ על הכפתור (הרץ כללי ניתוב מחדש). לחיצה על הכפתור הזה תגרום למערכת להריץ כללי ניתוב אוטומטיים על הליד הזה ולהעביר אותו ללקוח(ות) בהתאם להגדרות ניתוב הרגילות.