כיצד לבצע אימות מספר טלפון לטובת שליחת סמסים מחשבונכם במערכת ניהול לידים "ליד מנג'ר"?
על מנת להיכנס לבצע אימות למס' הטלפון לצורך שליחת הודעות סמס, יש להיכנס לחלון ההגדרות ע"י לחיצה על אייקון גלגל השיניים בחלקו העליון של המסך ואז ללחוץ על "הגדרות"
בחלון ההגדרות יש ללחוץ על "דיוור" ואז על הלשונית "סמס"
על מנת לשלוח סמסים מהחשבון יש להזין שם שולח או מספר שולח, אשר יוצג למקבל הסמס כמי ששלח את ההודעה ולאחר מכן יש ללחוץ "שמירה".
שימו לב: אם בחרתם להזין שם שולח, על השם להיות מורכב מאותיות באנגלית בלבד, ללא רווחים, מקסימום 11 אותיות.
אם בחרתם להזין מספר שולח, יש לבצע אימות למספר הטלפון ממנו ישלחו הסמסים מהחשבון.
יש להזין את מספר הטלפון ולבחור בשיטת אימות המספר, כלומר בדרך בה תרצו לקבל את הקוד.
ניתן לקבל את הקוד בסמס ע"י בחירה ב- "אימות בסמס חוזר", או לקבל את הקוד בשיחה טלפונית בה תושמע הקלטה של הקוד ע"י בחירה ב- "אימות בשיחה חוזרת". לאחר מכן, יש ללחוץ "התחל אימות"
תופיע הודעה "נשלח אליך קוד בסמס" או "תקבלו שיחה עם קוד" (בהתאם לבחירתך), ובמקביל תישלח למספר הטלפון שצויין הודעת סמס עם הקוד או שתתקבל שיחה אשר תשמיע בהקלטה את הקוד. את הקוד שתקבלו יש להזין בשדה שיופיע ולאחר מכן יש ללחוץ על "סיים אימות".
לאחר סיום אימות מוצלח תופיע ההודעה "המספר אומת בהצלחה".
כעת תוכלו לשלוח הודעות סמס מחשבונכם ללא בעיה.
באם תלחצו בשנית על "התחל אימות", לאחר שכבר בוצע אימות מוצלח למספר הטלפון, תופיע ההודעה "המספר כבר אומת".