מודול תקציבי פרסום תקופתיים – Lead Manager (דף 2 מתוך 4)
תקציב מתוכנן
הוצאות פרסום עתידיות שאנו מתכננים להוציא.
- היכנסו למסך הקמפיינים.
- לחצו על קמפיין.
- עברו ללשונית "תקציב מתוכנן" – כאן תוכלו לצפות בכל התקציבים אשר תוכננו וכן להזין תקציבים עתידיים.
- לחצו על על מנת ליצור תקציב חדש.
יפתח מסך להזנת התקציב:
- בחרו תקציב ברמת ערוץ-
*שימו לב כי בבחירת "כל הערוצים בקמפיין", בדו"ח קמפיינים התקציב יוצג ברמת הקמפיין בלבד ללא חלוקה לערוצים, ספקים או כלים פרסומיים. - בחרו תקציב ברמת ספק-
- בחרו תקציב ברמת כלי פרסומי-
- בחרו טווח תאריכים.
- הזינו סכום הוצאה מתוכננת.
- הזינו מכסת לידים מתוכננת.
- לחצו על "שמור".
עברו לעמוד הבא להסבר כיצד לבצע בקרה על תקציבים פרסומיים מנוצלים מתוך מערכת ליד מנג'ר.