מערכת Lead Manager מאפשרת לשלוח הודעות מייל תודה באופן אוטומטי ללידים שנקלטים במערכת. שליחת מייל תודה מוגדרת ברמת הערוץ ותקפה לכל הלידים הנקלטים דרך אותו ערוץ. השליחה מתבצעת לכל השדות מסוג דוא"ל שמוגדרים באותו ערוץ. במידה וערוץ לא מכיל אף שדה מסוג דוא"ל לא יישלח אף מייל.
תוכן של מייל תודה מתבסס על תבנית מוגדרות מראש.
מייל תודה יכול להישלח במקרים הבאים:
- כאשר ליד נכנס לתוך מערכת Lead Manager
- כאשר ליד מסומן כ"ליד מטוייב" בסיום תהליך טיוב.
- לאחר שליד מנותב ללקוחות באופן אוטומטי.
- לאחר שליד מנותב ללקוחות באופן ידני.
הפעלה
על מנת להגדיר שליחת הודעות בקמפיין מסוים, בצעו את הפעולות הבאות:
- היכנסו למסך קמפיינים.
- ביחרו את הקמפיין הרצוי
- הקליקו על לשונית "ברירת מחדל לערוצים" ועל סמל ה- לצורך עריכה. כאן תגדירו ברירת מחדל לערוצים שתחת הקמפיין, כאשר תוכלו להגדיר הגדרה שונה לערוצים ספציפיים.
- תחת "הודעות אוטומטיות", בכל אחת מהאפשרויות הבאות בחרו תבנית הודעות:
שלח אימייל "תודה" אחרי קליטה – הודעה שתישלח לאחר כניסה של ליד למערכת המכיל מספר טלפון תקין.
שלח אימייל "תודה" אחרי טיוב – הודעה שתישלח לליד לאחר טיוב מוצלח (הקלקה על הכפתור הירוק "ליד מטוייב" בתהליך הטיוב ע"י המטייבים), במידה וקיים מספר טלפון תקין (רלוונטי עבור חשבון המשתמש במודול טיובים)
שלח אימייל "תודה" לאחרי ניתוב אוטומטי – הודעה שתישלח לליד לאחר שנותב באופן אוטומטי ללקוחות.
שלח אימייל "תודה" לאחרי ניתוב ידני – הודעה שתישלח לליד לאחר שנותב באופן ידני ללקוחות.
- הקליקו על "שמירה".
הגדרת שליחת הודעות אימייל ברמת ערוץ
* אופציה זו רלוונטית במקרים הבאים:
- אם לא הגדרתם שליחת הודעות אימייל ברמת הקמפיין.
- אם אתם מעוניינים להגדיר שליחת הודעות אימייל שונה בין ערוץ לערוץ ולדרוס את הגדרות הקמפיין.
על מנת להגדיר שליחת הודעות אימייל לערוץ מסוים, בצעו את הפעולות הבאות:
- היכנסו למסך קמפיינים.
- הקליקו על הקמפיין הרצוי.
- הקליקו על הערוץ הרצוי ובתיבה שנפתחת משמאל הקליקו בסמל ה- לעריכה.
- בתיבה משמאל הסירו את סימון ה- מהאפשרות "לפי ברירת מחדל" שליד "הודעות אוטומטיות ללקוחות".
- בחרו תבניות SMS לכל אפשרות (בדומה לשלב 4 בהגדרת הודעות SMS ברמת הקמפיין, שתואר לעיל).
- הקליקו על "שמירה".
חשוב!
שליחת הודעות דוא"ל מתוך מערכת LeadManager מותנית ברכישת חבילת מיילים חודשית. לפרטים יש לפנות לנציג.