מערכת לידים Lead Manager התחדשה בשירות נפלא שיקל עליכם לשמור על קשר עם הלידים בכל אחד משלבי הטיפול בליד.
עד היום, ניתן היה לשלוח דיוורים אוטומטיים במייל ו/או באמצעות SMS ללידים במצבים הבאים:
- בעת קליטת הליד לחשבון
- לאחר שבוצע טיוב בהצלחה לליד
- לאחר ניתוב אוטומטי ללקוח
- לאחר ניתוב ידני ללקוח
מהיום, ניתן לשלוח דיוורים במייל ו/או סמס ללידים גם לאחר עדכון סטטוסים ומשובי לקוחות בלידים!
הערות:
- שליחת מיילים ללידים מותנת ברכישת חבילת מיילים חודשית.
- שליחת סמסים מותנת ברכישת בנק סמסים.
- שליחת דיוורים ללידים לאחר משובי לקוחות מותנית במודול לקוחות ומודול משוב לקוחות פעיל בחשבון (עבור חשבונות יצרני לידים).
תוכן העניינים במדריך זה:
- שלב 1: יצירת תבניות מייל ו/או SMS >
- שלב 2: הגדרות ברמת קמפיין ו/או ערוץ >
- שלב 3 ואחרון: הגדרת ביצוע לאחר עדכון סטטוס או עדכון משוב לקוח בליד >