חיווי וואצאפ עבור אינטגרציית FLOW
23 ספטמבר, 2024
מסך דוחות ודשבורדים החדש וגרפים חדשים בדוחות
24 ספטמבר, 2024

מסנני טבלת הלידים החדשים – "ממתין לטיפול"

מערכת לניהול לידים ו-CRM של LeadManager מאפשר לכם לעשות אינטגרציות למערכות WhatsApp ואוטומציות של משימות על מנת שהלידים יטופלו ביעילות רבה.

על מנת שתוכלו לאתר בקלות ובמהירות את הלידים הממתינים לטיפול, הוספנו מסננים מיוחדים לטבלת הלידים, אשר יאפשרו לכם עבודה יעילה ומהירה בטיפול בלידים.


מסנני טבלת הלידים החדשים – "ממתין לטיפול"

  • ניתן לסנן את התצוגה שבטבלת הלידים לפי "ממתין לטיפול" על ידי הקלקה על מסנני טבלת הלידים בתפריט הימני > תחת "ממתין לטיפול":
    שימו לב: מומלץ להעביר את מסנן התקופה של טבלת הלידים ל"כל התקופה" על מנת לראות את כלל התוצאות.
    1. לידים שממתינים לטיפול: לידים בהם קיימת לפחות הודעת וואצאפ אחת שלא נקראה ו/או משימה שלא בוצעה (משימות אשר מועד ביצוען עבר).
    2. לידים עם משימות פתוחות: לידים בהם קיימת לפחות משימה אחת שלא בוצעה ושמועד ביצועה טרם הגיע או שמועד ביצועה כבר עבר.
    3. לידים עם משימות שלא בוצעו:  לידים בהם קיימת לפחות משימה אחת שלא בוצעה ושמועד ביצועה כבר עבר.
    4. לידים עם וואצאפ שלא נקרא: לידים בהם קיימת לפחות הודעת וואצאפ אחת שלא נקראה.

 

  • באפשרותכם להוסיף את המסננים "ממתין לטיפול" של טבלת הלידים גם לתצוגת מותאמות אישית.
    במסך הגדרות > לידים > תצוגות > הקלקה על אייקון   ליצירת תצוגה חדשה > בחירת מסנן "ממתין לטיפול"

לחצו כאן למעבר למדריך הגדרת תצוגות מותאמות אישית

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *