איך מחשבים את עלותו של כל ליד?
ליד יכול להיות חסכוני מאוד עבורכם. באופן כללי, המחיר של ליד נע בין $ 5 ל $ 35, תלוי עד כמה קשה היה להשיג יתרון של בלעדיות (אם זה ליד בלעדי או לא). בשורות הבאות נבין כיצד מורכבת עלותו של ליד.
1. פופולאריות מילות המפתח: עלותו של ליד נקבעת על ידי חיפושים הסטטיסטיים של מילת המפתח במנועי החיפוש. ככל שמילת המפתח מבוקשת יותר ע"י הגולשים, כך יהיה מחירה גבוה יותר ממילת חיפוש שאינה מבוקשת כל כך במנועי החיפוש. לדוגמה, ביטויי מפתח כמו "לקבל קרדיט" ו"אשראי חיובי" הם הרבה יותר יקרים מאשר הביטוי "לקבל הלוואה למשך 10 חודשים", כי קצב הביקוש להם גבוה יותר, ולפיכך הם אטרקטיביים יותר.
2. המיקוד הגיאוגרפי: עלותו של ליד מורכבת גם ממכירות הפרסום לקהל היעד. ככל שהפרסום ממוקד לאזור גיאוגרפי מצומצם יותר – כך תהיה עלותו גבוהה יותר. אם הקמפיין מופץ בכל רוסיה, הוא זול יחסית. אך אם קהל היעד של הקמפיין מתרכז רק במוסקבה או סנט פטרסבורג, הקמפיין יעלה יותר בגלל התחרות הגבוהה שיש באזור גיאוגרפי מצומצם. חשוב: פרמטר משמעותי בקביעת המחיר של ליד הוא רמת הביצוע של כל הדרישות הנחוצות בדף היעד.
3. פרמטרים נוספים המשפיעים על עלותו של ליד הם: העלות הממוצעת לכל הקלקה (PPC),
מספר הקלקות לחודש עבור אותן מילות מפתח נדרשות, איך פופולארי לקנות את המוצר או השירות ועוד.
- הקימו חשבון התנסות: 30 ימים חינם! מלאו פרטיכם בטופס ולחצו על כפתור "התנסות בחינם" >
ועכשיו…מחשבים עלות של ליד
להלן דוגמה של חישוב עלות ליד:
נתונים:
עלות לקליק – 3 ₪ (ppc)
יחס המרה של "חשיפה-קליק" בממוצע – 1%.
יחס המרה של קליקים לליד – 5%.
מספר חשיפות לחודש 70,000.
אופן החישוב:
1. מחשבים תקציב קמפיין פרסומי: את מספר הקליקים (1% של מספר חשיפות, כלומר, 700) מוכפל ב – 3 = 2,100 ש"ח.
2. סופרים את מספר הלידים: מספר הקליקים מוכפל באחוז ההמרה של "קליקים-ליד", מקבלים: 700 כפול 5% = 35 לידים.
3. עכשיו מחלקים 2,100 ש"ח ב 35 לידים ומקבלים את הערך של ליד אחד: 6 ש"ח.
תנו למערכתLead Manager לייעל לכם את תהליכי העבודה.
נסו זאת עכשיו, ללא עלות:
- הקימו חשבון התנסות – 30 ימים חינם! מלאו פרטיכם בטופס ולחצו על כפתור "התנסות בחינם" >
- זקוקים לעזרה בהקמת חשבון ההתנסות? דברו עכשיו עם צוות התמיכה שלנו: 073-2649111