רשתות חברתיות יכולות לעודד יצירת לידים באופן מפתיע, במיוחד אם יש לעסק תקציב וקהל יעד מוגדר. בנוסף, השימוש ברשתות חברתיות יכול לסייע בבניית מותג באמצעות מסע יחסי ציבור.
- הקימו חשבון התנסות: 30 ימים חינם! מלאו פרטיכם בטופס ולחצו על כפתור "התנסות בחינם" >
יצירת לידים באמצעות רשתות חברתיות – צעדים ראשונים:
- כתבו בלוג והפיצו את משנתכם
עשו שימוש בבלוג כדי לכתוב מאמרים על נושאים רלוונטיים ויעילים לגולש. זכרו שגולשים משתפים מאמרים שהם חושבים שיהיו יעילים לחבריהם – כתבו תוכן מעניין, קולח, מקצועי. - בצעו הפצה של התכנים שכתבתם ברשתות החברתיות השונות. פרט לשיתוף התוכן בדף העסק שלכם בפייסבוק, תוכלו ליצור דף עסקי בטוויטר, לינקד-אין וכדומה, בהתאם למהות העסק. עסק שיכול להציג את מוצריו באופן ויזואלי מרשים יכול להפיק תועלת רבה מצילומים יפים שמועלים לאינסטגרם, למשל.
- הקימו קבוצה בפייסבוק. הקבוצה תשמש לדיונים בסוגיות הקשורות לתחום פעילות העסק ולא רק לפרסום העסק ספציפית (אחרת גולשים "ינשרו" מהקבוצה).
- הצטרפו לדיונים בקבוצות, בבלוגים ובפורומים. התחילו להיות פעילים (לא באופן מטריד וספאמי, כמובן) בקהילות בהן מתקיימים דיונים הרלוונטיים למוצרים / השירותים שהעסק מציע. כדי לא להידמות לספאמרים, שימו קישור לעסק שלכם בחתימתכם, ולא בגוף תוכן התגובה שלכם. עזרו לאנשים, ושמכם יילך לפניכם.
- ציינו קישורים לרשתות החברתיות באתר העסק. כתבו כותרת מושכת המציינת את התועלת שבהצטרפות לעוקבים שלכם, והזמינו גולשים להצטרף לקהילה ההולכת וגדלה שלכם.
- איזה פוסט הביא לכם הכי הרבה גולשים לאתר? שחזרו את ההצלחה של הפוסטים ה"חזקים". תוכלו לזהות אילו פוסטים היו יעילים במיוחד באמצעות שימוש בכלי בקרה מיוחדים של מערכת Lead Manager. קראו עוד על בקרה שיווקית במאמר זה על החזר השקעה >
תנו למערכתLead Manager לייעל לכם את תהליכי העבודה.
נסו זאת עכשיו, ללא עלות:
- הקימו חשבון התנסות – 30 ימים חינם! מלאו פרטיכם בטופס ולחצו על כפתור "התנסות בחינם" >
- זקוקים לעזרה בהקמת חשבון ההתנסות? דברו עכשיו עם צוות התמיכה שלנו: 073-2649111