ניתוב לידים (דף 6 מתוך 6)
הקודם הבא
משוב לקוח על הליד
לקוחות יכולים להגיש משוב על כל ליד שהתקבל אצלם באמצעות מודול משוב לקוחות. מודול משוב לקוחות נועד לספק ללקוח אפשרות לתת משוב על איכות הליד, על התקדמות הטיפול בליד, על שלבי המכירה וכדומה. בנוסף, ניתן לקבל מהלקוחות דיווח על עסקאות.
תוכלו להגדיר מגבלה על מס' השעות האפשריות למתן משוב ראשוני של הלקוח על ליד, או לספק ללקוח אפשרות להגשת משוב ראשוני ללא הגבלת זמן.
לאחר שהלקוח סיפק משוב ראשוני על הליד, המשך המגבלות יבוצעו לפי המוגדר בחלון זה בחשבון:
נושאים רלוונטיים למתקדמים:
- דיוור אוטומטי במייל / SMS לאחר עדכון סטטוס או משוב לקוח בליד >
- ניתוב אוטומטי למשתמשים לאחר עדכון סטטוס ליד, או לאחר עדכון משוב לקוח בליד >
- עדכון משוב לקוחות ב-API OData ממערכות חיצוניות >
- מסנן חדש במסך הלידים – לידים ללא משוב לקוחות >
- צפייה בלקוחות לא פעילים בדו"ח משוב לקוחות >
- חסימת משוב לקוחות שלילי לאחר משוב חיובי >
- עדכון משוב לקוח עבור כמות לידים בפעולה אחת >