ספק (דף 1 מתוך 3)
הקודם
הבא
מיהם ספקי הפרסום במערכת?
הדרך הנוחה ביותר לחשוב על ספק הוא כעל ישות אשר דרכה מוזרמים לידים אל חשבונך, ולעתים יש להתחשבן איתה מבחינה כספית על השירות שהיא מספקת – הלידים.
ספק הוא משתמש חיצוני המספק לידים לחשבון Lead Manager בחלוקה לשני סוגים:
- ספק לידים – ספק שעובד לפי שיטת Pay Per Lead – למשל רשת שותפים, אתר שמוכר לידים או סוכנות פרסום דיגיטלי. ניתן להגדיר במערכת מחיר קנייה אוטומטי עבור כל ליד נכנס בשיטה זו.
- מדיה פרסומית – ספק אשר מפרסם במדיה פרסומית – למשל Google, Facebook,Ynet, Walla. צורת התשלום לספק המדיה הפרסומית היא בתשלום לפי הקלקה, חשיפות, שטחי פרסום וכד'.
כעת כאשר ניצור משתמש חדש מסוג ספק, או נערוך משתמש קיים, נבחר מהו סוג הספק עמו אנו עובדים:
ניתן להגדיר במערכת עלות תקציב בעזרת מודול התקציבים הפרסומיים המתקדם שלנו, בנוסף תוכלו לבצע חיתוך על פי סוג הספק בדו"ח ספקים בעזרת עמודה חדשה שהוספנו.