הסבר על קמפיינים וערוצים
על מנת לקלוט לידים למערכת LeadManager יש להגדיר במערכת קמפיינים, ולכל קמפיין יש להגדיר ערוץ אחד או יותר, הכל לפי מבנה הפעילות השיווקית של החברה.
מהו קמפיין?
במערכת LeadManager המושג קמפיין מתייחס לקטגוריה מסויימת שאליה משייכים את הלידים הנכנסים. לעתים נוח להגדיר קמפיין עבור פרוייקט מסויים, לעתים עבור מוצר או שירות מסויימים, וכדומה. הגדרה זו די גמישה ומותאמת אישית לעסק שלכם. חשוב להדגיש כי החלוקה לקמפיינים היא חלוקה סמנטית ואין לה משמעות טכנולוגית. חלוקה זו נועדה על מנת לקבל תמונה על הצלחת הפעילות השיווקית, ובעצם לדעת באיזה תחום או מוצר כלשהו מתקבלים יותר לידים ונסגרות יותר עסקאות.
מהו ערוץ?
ערוץ הוא המקור הישיר אשר דרכו מגיעים פרטי הליד למערכת LeadManager. למשל, דף נחיתה כלשהו, דואר אלקטרוני, מערכת חיצונית או מערכת טלפוניה.
בעזרת החלוקה לקמפיינים וערוצים תוכלו לקבל תמונת מצב כוללת על אפקטיביות השיווק שלכם.