איש מכירות (דף 7 מתוך 8)
כללי ניתוב למכירות
- בחרו באפשרות "מכירות".
- הכנסו ללשונית "כללי ניתוב".
- לחצו על להוספת כלל ניתוב חדש.
- בשדה "שם" בחרו בשם משמעותי עבור כלל הניתוב על מנת שיהיה אפשר לאתרו בצורה פשוטה לאחר מכן (לדוגמה: כלל ניתוב לידים למטייבים לפי קמפיין וערוץ).
- בחרו מרשימת השדות את התנאי על פיו תרצו לנתב את הלידים (לדוגמה: על מנת לבצע AND נבחר מספר קמפיין וגם מספר ערוץ, אותם נוכל לאתר בקלות דרך מסך הקמפיינים, תחת עמודת "#".)
- הזינו את הערך לתנאי (לדוגמה: מס' קמפיין שווה ל-21525, על מנת לבצע OR נשתמש בסימון ";" להפרדה בין הערכים).
- לחצו על "שמור".
כעת יש להוסיף משתמש, ע"י לחיצה על "הוסף".
חלון חוקים:
- "משתמש" – רשמו את שם המשתמש אליו ינותבו הלידים המתאימים לכלל זה.
- "תוקף" – משך הזמן בו יחול כלל הניתוב על המשתמש הנבחר.
- "התעלם משעות זמינות" – אם נקבעה מגבלת לידים לפי שעות בהגדרות המשתמש, מתעלם מהגדרה זו בסימון
- "לא לחישובים" – ניתוב הליד לא יחושב במגבלת הלידים (אם קיימת מגבלה).
- "החרג ממקסימום הניתובים לכלל" – הגדרה כמשתמש מועדף לקבלת כל ליד, ללא התחשבות במגבלת מקסימום ניתובים.
- "תדירות קבלת לידים (אחד ל N לידים)" – ניתן להגדיר קבלת כל ליד שני/שלישי וכו'.
- "הגבלת לידים" – הגבלת כמות הלידים אשר ינותבו למשתמש זה.
- לחצו על "שמור".
להסבר על ניתוב חצי אוטומטי למכירות עברו לעמוד הבא