מספרים וירטואליים חכמים עם בקרה שיווקית
זהו בקלות את ספק הלידים הטלפוניים הטוב ביותר שלכם, קבלו לידים ב-SMS לנייד, עשו שימוש בנתב שיחות וירטואלי – ועוד.
כדי לעשות שימוש במספרים וירטואליים חכמים יש צורך בחשבון פעיל במערכת ליד מנג'ר. אם עדיין אין לכם חשבון במערכת CRM שלנו, הקימו עכשיו חשבון התנסות ל-30 ימים בחינם. להקמה מיידית של חשבון התנסות מלאו פרטיכם בטופס דף הבית. לחילופין, רשמו פרטיכם כאן ואנו נחזור אליכם טלפונית כדי להנחות אתכם בהקמה:
ראשית, מהו מספר וירטואלי?
מספר וירטואלי הוא מספר טלפון אשר מנתב את השיחות הנכנסות אליו למספר טלפון אחר (נניח – המשרד או הנייד שלכם), ומאפשר מעקב אחר כל השיחות המתקבלות לעסק בצורה מסודרת. מה מיוחד במספר טלפון וירטואלי? הוא שולח את פרטי השיחה ומקורות הפרסום למערכת ניהול לידים לטובת בקרה שיווקית מתקדמת.
הליד שיתקבל אוטומטית לחשבונכם במערכת ליד מנג'ר יכלול פרטים רבים, ביניהם מס' הטלפון של המתקשר, מקור הפרסום ממנו הגיע (אליו שייכתם את מספר הטלפון הוירטואלי המסויים), האם השיחה נענתה, מה היה משך השיחה ואף הקלטה של השיחה, פרמטרים שכללתם ב-URL בדף הנחיתה בו פרסמתם את המספר, ועוד.
מדוע יש צורך במספר וירטואלי?
מספר וירטואלי מאפשר קבלת חיווי אוטומטי על שיחות נכנסות לתוך מערכת ניהול הלידים שלכם. השיחה התקבלה כליד טלפוני ולכן, אם לא הספקתם לענות לשיחה, תוכלו לחזור לליד המתקשר במועד מאוחר יותר מבלי לרשום מיד את המספר כדי שלא "יילך לאיבוד" בין כל המספרים עימם שוחחתם היום.
מספרים וירטואליים מאפשרים בקרה מקסימלית על מקורות הפרסום השונים שלכם. ניתן להגדיר מספר וירטואלי שונה לכל מקור פרסום – לכל ספק, מודעה, דף נחיתה או מקור אחר. באמצעות שיוך מספרים וירטואליים למקורות הפרסום השונים תוכלו לדעת איזו פניה הגיעה מאיזה מקור פרסום. למשל, תוכלו לשייך מספר וירטואלי אחד לקמפיין הפייסבוק שלכם, מספר וירטואלי אחר שישוייך לקמפיין שאתם עורכים ב-LinkedIn, מספר וירטואלי נוסף שישוייך לאתר שלכם (או לדף מסויים באתר), וכדומה.
מאפיינים חשובים נוספים של מספרים וירטואליים
מערכת ליד מנג'ר מספקת מספר פתרונות מתקדמים בשילוב טלפונים וירטואליים:
קבלת ליד בסמס (SMS) למספר וירטואלי
נמאס לכם לפספס לידים שמתקבלים לנייד? בדיוק בשבילכם פיתחנו אפשרות לקבלת לידים בסמס למספר וירטואלי, שמחובר ישירות לחשבונכם במערכת ליד מנג'ר.
נוחות – אין צורך במאמץ. המערכת שולחת אליכם הודעת SMS עם פרטי הליד. הודעה זו, על כל תוכנה, תועבר מיד לחשבונכם במערכת ליד מנג'ר.
לא שוכחים אף ליד – קבלת הלידים באופן אוטומטי לחשבונכם מאפשרת מעקב וטיפול יעיל בכל ליד.
יחס אישי – ערוץ תקשורת נוסף מול הלקוחות הפוטנציאליים אשר מאפשר פוקוס על הלקוח באמצעות יחס אישי. תנו ללידים שלכם להרגיש שהם מטופלים במהירות וביעילות.
נתב שיחות וירטואלי
נתב שיחות וירטואלי הוא מענה קולי העונה לשיחה הנכנסת, ומנתב את השיחה ליעד הנכון לפי תפריט בחירה שמותאם בדיוק למבנה העסק שלכם. באמצעות מערכת ליד מנג'ר יוכל כל נציג לקבל את פרטי הליד המתקשר בזמן אמת ולטפל בו ברגע השיחה עצמה.
ארגון הפניות לעסק – עשו סדר בכל הפניות הטלפוניות לעסק שלכם ודאגו לכך שכל פונה יגיע במהירות וביעילות ליעדו המבוקש.
טיפול בליד בזמן אמת – ברגע ניתוב השיחה ליעד המתאים, כל ליד ייכנס אוטומטית למערכת ויועבר לנציג שענה לשיחה.
הפחתת עומסים – חיבור יעדים שונים תחת מספר מוביל אחד מאפשר לכם לווסת את עומס הפניות הטלפוניות בצורה מדויקת ופשוטה.
מספרים וירטואליים חכמים
שירות מספרים וירטואליים חכמים מאפשר להציג טלפון וירטואלי אשר משתנה בהתאם למקור הפרסום ממנו הגיעו לדף ואשר אותו תרצו למדוד (ניתן לעשות שימוש גם במספר יחיד לקליטת כלל המקורות). איך זה עובד? מטמיעים סקריפט חכם באתר באופן פשוט בעזרת צוות התמיכה שלנו, וכל מספרי הטלפון בדף הנחיתה המבוקש ישתנו באופן אוטומטי למספר הוירטואלי המשוייך. כאשר יתקשר הגולש למספר, הוא ייכנס באופן אוטומטי כליד לתוך מערכת ליד מנג'ר, ביחד עם כל נתוני הפרסום המשוייכים אליו.
דיוק גבוה – מדידה לפי מקור, בטלפון אחד – אין חובה להחליף מספרים, עבור דומיין אחד או קוד UA אחד ניתן לקלוט בעזרת מספר וירטואלי יחיד את כל נתוני הפרסום.
פשוט וקל – אין צורך בגישה והתקנה ב-Google Analytics. קוד UA שמוטמע בכל האתר או בדף הנחיתה, יחד עם הסקריפט שלנו, הם די והותר.
בקרה שיווקית מתקדמת – פרטי הליד הטלפוני שיתקבלו במערכת יכללו את כל נתוני הפרסום של הליד, יחד עם כל פרמטר נוסף מה-URL (כולל פרמטרים דינמיים) – אף אם הליד "טייל" בין כמה דפים באתר.