מערכת ניהול לקוחות
העלאת מסמכים ללידים
27 ספטמבר, 2023
מאגר אל תתקשר אליי, הרשות להגנת הצרכן
התממשקות למאגר "אל תתקשר אלי" – מנגנון בדיקה במאגר הממשלתי
27 ספטמבר, 2023

הגדרת תצוגות סטטוסי לידים מותאמות אישית

לאיזה עסק מתאימה מערכת CRM

באפשרותכם להגדיר תצוגות סטטוסי לידים מותאמות אישית בחשבונכם במערכת לניהול לידים ו-CRM ליד מנג'ר, כאשר לתצוגות מותאמות אלו תוכלו להוסיף מסננים של "מאגר אל תתקשר אליי" ושל לידים בסינון "ממתין לטיפול"

לשם הגדרת תצוגה אישית היכנסו למסך ההגדרות על יד הקלקה על גלגל השיניים ובחירה "בהגדרות".

הגדרת תצוגות אישיות של סטטוסים במערכת_1

במסך ההגדרות הקליקו על "לידים" ולאחר מכן על לשונית "תצוגות".

  1. לשם הוספת תצוגה חדשה הקליקו על סמל ה- .

הגדרת תצוגות אישיות של סטטוסים במערכת_2

ייפתח חלון דו-שיח להוספת תצוגה ובו תוכלו ליצור תצוגות סטטוסי לידים מותאמות אישית ולהגדירן למשתמשים השונים בחשבון.

    1. הקלידו את שם התצוגה.
    2. הפעילו את התצוגה ע"י סימון צ'קבוקס "תצוגה פעילה".
    3. בחרו בסטטוסים אותם תרצו לכלול בתצוגה. זהו שדה בחירה מרובה, ולכן ניתן להגדיר בו יותר מסטטוס אחד לתצוגה. בשדה זה יופיעו סטטוסי ברירת מחדל "חדש" ו- "לא תקין" וכל הסטטוסים אותם הגדרתם במערכת. למדריך הגדרת סטטוסים >
    4. תוכלו לבחור להוסיף גם סינון נוסף לפי "מאגר אל תתקשר אליי"
      חשבונות  להם קיים מודול "מאגר אל תתקשר אלי": תוכלו לבחור האם תרצו לכלול בתצוגה גם סינון של לידים עם מספר טלפון ש"לא נמצא במאגר" / "נמצא במאגר" / "לא תקין שגיאה" / "לא ידוע". ניתן גם לבחור באופציה "ללא סינון" ולראות לידים בכל סטטוסי המאגר.
      להלן קישור למדריך "
      התממשקות למאגר אל תתקשר אלי"
    5. תוכלו לבחור להוסיף גם סינון נוסף לפי "ממתין לטיפול"
      באפשרותכם להוסיף לתצוגה גם סינון של לידים עם משימות פתוחות (משימות אשר מועד ביצוען עבר או טרם הגיע ולא סומנו כבוצעו) או לידים עם משימות שלא בוצעו (משימות אשר מועד ביצוען עבר ולא סומנו כבוצעו).
      חשבונות להם קיימת אינטגרציה לוואצאפ FLOW, יוכלו לבחור בשדה זה בנוסף גם שתי אופציות סינון נוספות: לידים שממתינים לטיפול (לידים בהם קיימת לפחות הודעת וואצאפ אחת שלא נקראה ו/או משימה שלא בוצעה) או לידים עם וואצאפ שלא נקרא (לידים בהם קיימת לפחות הודעת וואצאפ אחת שלא נקראה). גם כאן ניתן לבחור באופציה "ללא סינון".
      להלן קישור למדריך "
      מסנני טבלת הלידים החדשים – "ממתין לטיפול""
      להלן קישור למדריך "חיווי וואצאפ עבור אינטגרציית FLOW"
    6. סמנו את קבוצות המשתמשים להם תרצו להראות את התצוגה.
    7. לחצו על "שמור".


2. באפשרותכם להסיר סימון מצ'קבוקס "תצוגה פעילה", על מנת שלא תופיע יותר אצל המשתמשים שנבחרו.

3. ניתן גם למחוק את התצוגה על ידי סימון צ'קבוקס ליד שורת התצוגה ולחיצה על אייקון "פח אשפה"

הגדרת תצוגות אישיות של סטטוסים במערכת_4

4. לאחר שמירה וריענון המסך ניתן לראות את התצוגה החדשה במסך לידים ובמסך המשתמשים.

 

שימוש בתצוגות אישיות במסך "לידים"

  • היכנסו למסך הלידים > מסנן "סטטוסים" הנמצא מצד ימין של המסך.
  • בלחיצה על התצוגה שיצרתם יופיעו הלידים אשר נמצאים בסטטוסים שנבחרו במהלך יצירת התצוגה ובסינון לפי המסננים הנוספים של "מאגר אל תתקשר אליי" ו"ממתין לטיפול" (במידה והוגדרו במסנן התצוגה).


הגדרת תצוגות אישיות של סטטוסים במערכת_5

הגדרת תצוגה למשתמשים ספציפיים

  • היכנסו למסך "משתמשים".
    • לחצו על שורת משתמש (המשתמש צריך להיות מסוג המשתמשים להם הגדרתם את התצוגה) > היכנסו לעריכת לשונית "פרטי המשתמש"
      1. תוכלו להגדיר את אחת התצוגות המורשות לסוג משתמשים זה כ"סטטוס/תצוגה ברירת מחדל"
      2. תוכלו להגדיר תצוגות מורשות/ לא מורשות באופן פרטני למשתמש זה, ע"י ביטול ה-[V] ליד "תצוגות מורשות" ועדכון הגדרת התצוגות המורשות למשתמש ספציפי זה.
      3. לחצו על "שמירה"

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *