עדכון משוב לקוחות ב-API OData ממערכות חיצוניות (דף 1 מתוך 4)
מעתה יוכלו לקוחותיכם לעדכן את המשוב על הלידים אשר שידרתם אליהם ישירות מתוך המערכת שלהם!
על מנת לאפשר ללקוחותיכם לשדר את המשוב ישירות לתוך מערכת ליד מנג'ר באמצעות API-Odata, יש לפעול ע"פ השלבים הבאים:
- פנו לצוות התמיכה של מערכת Lead Manager לקבלת מדריך לבדיקה האם התהליך ניתן לביצוע מול המערכת החיצונית של הלקוח.
- הפיקו מפתח API ייחודי ללקוח.
- צרו כלל שידור למערכת הלקוח, הכולל את הפרמטר "זיהוי ניתוב".
- הנחו את הלקוח כיצד ניתן להשיב חזרה עדכונים למערכת ליד מנג'ר.
למעבר להסבר על הפקת מפתח API ייחודי ללקוח עברו לעמוד הבא