סוכנויות פרסום ויצרני לידים? מערכת ליד מנג'ר מאפשרת לחסום משתמשים מסוג לקוחות מלסמן משוב שלילי (לא לתשלום) לאחר שסומן משוב חיובי (לתשלום) ע"י אותו הלקוח.
מטרת הפיתוח היא להגביל בפרק זמן את היכולת של הלקוחות לסמן משוב שלילי לאחר שכבר סומן משוב חיובי.
להלן הנחיות להפעלת חסימת משוב שלילי למשתמשים מסוג לקוחות:
שלב 1
היכנסו להגדרות המערכת:
שלב 2
היכנסו ללשונית ניתוב לידים ללקוחות, ולאחר מכן ללשונית משוב לקוחות.
לצד האופציה "משוב שלילי לאחר חיובי" בחרו באחת משלושת האופציות הרצויות:
1. לא לאפשר – לא לאפשר ללקוחות לסמן משוב שלילי לאחר חיובי (חסימה ללא תנאים ובאופן גורף)
2. לאפשר ללא הגבלה – לאפשר ללקוחות ללא הגבלה לסמן משוב שלילי לאחר משוב חיובי
3. מספר שעות – לאפשר רק למשך מספר שעות הגשת משוב שלילי לאחר שהוגש משוב (חיובי או שלילי)